Summa sidvisningar

lördag 24 november 2012

1 Bröllop och 2 Begravningar

Många av oss minns Filmen 4 Bröllop och 1 Begravning från 1994 där inget går som man tänkt sig. Själv har jag filmen på dammig VHS och tittar på den lite till och från. Just nu är det mest till för efter 20 års Trolovning har jag fått frågan....Om jag vill gifta mig?....
samtidigt som familjen genomgår 2 begravningar med 5 månaders intervall.
I filmen från 1994 blir det aldrig något bröllop för huvudpersonerna MEN jag ser fram emot att bli gift och i väntan på det så är det en del som ska fixas men om 5 månader så har jag förhoppningsvist bytt namn, erhållit vigselbevis och har en MAKE vid min sida och där Vi bär kärlekstecken med inskriptioner som  AMOR VINCIT OMNIA - FROM HERE TO ETERNITY - PENCEZ DE MOY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar